2009. augusztus 6., csütörtök

Hideg napok és betegeskedés


Hétfőn reggel elvittük a Máté az oviba aztán behúzódtunk a jó meleg lakásba. Csak délben mozdultunk ki, mikor el kellett menni érte. Aztán jött egy nagy alvás a részünkről. Én is és a Máté is csak 3 óra után keltünk fel. Délután átjött a szomszéd a két gyerkőcével (Kevin 5 éves, Linett 4 hónapos) és így gyorsan eltelt az idő játékkal, beszélgetéssel és a neten lógással. Este jött a szokásos rutin, 6-7-ig levehetem a kengyelt, majd megyek pancsizni hol a Mátéval, hol nélküle, majd fél 8-kor a vacsi és aztán alszom is éjfélig- egyig. A Máté pancsizás előtt vacsizik, mert Anya új fogyókúrája csak este 6-ig engedi őt enni, így a Máté is még hat előtt vacsizik.


Kedden reggel leszaladtunk a dr. nénihez, aki teljesen gyógyultnak nyilvánított. Nem voltam nagy beteg csak elkaptam egy kis takonykórt. Majd elmentünk bevásárolni, aztán haza takarítani, rendet rakni, mosni és máris dél volt. Így mentünk a Mátéért aztán haza aludni. Ismét sikerült együtt aludnom a Mátéval. Aztán alvás után uzsiztunk, és már jött is hozzánk a Dédimama sok-sok gyümölccsel. Hozott nekem is almát, hátha már eszem, de Anya azt mondja még vár egy picit, hogy betöltsem a 4. hónapomat és akkor aztán mindent bele.


Szerdán reggel ismét az oviban kezdtünk, aztán elmentünk a Gini Anyukájával az Auchanba vásárolni. Aztán én átkerültem a szomszédba, míg Anya elcsúszkált (mert, hogy olyan jeges volt minden) a Mátéért az oviba. Még jó, hogy Anya nem vitt magával, mert bizony volt olyan hely ahol Anya két kézzel fogta a Máté és mégis meg-megcsúszott szegény tesó. Délután mi mentünk át a szomszédba, de most a fiúk nagyon rosszak voltak és sokszor rájuk kellett szólni, hogy viselkedjenek. Este 5-kor haza mentünk, hogy még otthon is játszunk egy kicsit, illetve, hogy a vacsi még hat előtt meg legyen. Este ismét ment minden a szokásos módon. Egyébként Anya nagyon örül, hogy már, hogy végre kialakult kis életemben egy napirend (hogy mikor alszom, hogy mikor eszem mert, hogy majdnem mindig ugyan abban az időpontban eszem stb.) amihez a család többi tagja is jól viszonyul.


Csütörtökön reggel elvittük a Mátét az oviba, ami elég kalandosra sikerült. Sietnünk kellett volna, mert találkozónk volt, és mentünk babaruhákat nézni egy nénihez, erre mikor Anya a Mátét már átöltöztette és elköszöntek egymástól furi szagokat érzett a babakocsiból. Igen, igen, jól gondoljátok bekakiltam. Anya a babakocsiba gyorsan kicserélte a pelust aztán siettünk a találkozóra. Kaptam szép kis felsőket, mert, hogy nálunk az a legnagyobb fogyó eszköz, mert minden kajcsi után bukok. Van, hogy elég sokat és olyankor eláztatom a felsőmet, így azt napjába többször is cseréljük. Majd haza értünk és én hamiztam egyet aztán már mentünk is a Mátéért. Majd jött az alvás, amit Anya már nagyon várt, mert most úgy döntött velünk együtt ő is lefekszik pihenni (egész héten ezt nem tette meg). Hát ez most nem jött be, mert én 30 perc után felkeltem és nem is voltam el egyedül, így Anya 1,5 órán keresztül szórakoztatott, majd mielőtt a Máté felkelt volna (komolyan!!!!) 5 perccel azelőtt elaludtam. Aztán délután játszottunk, aludtam és aztán jött az esti rituálé.


Pénteken a Máté nem ment oviba, mert egész héten nyafizott, hogy nincs kedve (holott jól eljátszik) ezért Anya úgy döntött ad neki egy nap szabadságot. Így délelőtt elmentünk a postára, a patikába, a DM-be és a közértbe. 1,5 óra séta után tértünk haza, aminek én a felét végig aludtam, a Máté pedig szaladgált egy nagyot, és persze mindenre felmászott, amire csak lehetett. Látszott rajta, hogy már nagyon hiányzik neki a kinti játék. Majd játszottunk egy kicsit Apával, mert ma délutános volt, így csak délben indult dolgozni. Majd jött az ebéd és az alvás, ami most sem sikerült egyszerre. Délután még sétáltunk egy kicsit a szomszédokkal, majd haza mentünk vacsizni, pancsizni, aludni. Közben Apa is befutott, de nem marad otthon sokáig csak átöltözni, mert ma volt a céges bulijuk. Az éjszaka nagyon rosszul alakult, a Máté végig köhögte az egészet, de szerencsére csak 2x volt fent, de Anyáék ágyába aludt hajnaltól. Anya pedig a Máté ágyába, hogy én ne maradjak egyedül (félt a bölcsőhaláltól). Apa hajnali 2-kor jött meg és gondolta kipiheni magát, de ez nem igazán jött össze neki, mert a Máté mellett nem tudott aludni, mert szörcsögőt, köhögőt és még a fogát is csikorgatta. Anya sem aludt túl sokat, mert én is többször fent voltam az éjjel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése