2009. augusztus 7., péntek

Hétvége


Szombaton ebédre a Fehér Papáékhoz mentünk át. Majd aludtunk és délután játszottunk az udvaron. Nagyon jól éreztük magunkat és én is végre mászhattam a földön így sikerült közelebbről megismerkednem a kutyával. Próbáltam megsimizni és másztam utána mindenhova. Ebédre fincsi húslevest ettem uzsira viszont minden félét tömtem a pocakomba, banánt, kekszet, csokis sütit. A Máté és a Petra nagyon jól eljátszottak és így mivel én meg mentem a kutya után, Anya is kicsit pihenhetett és beszélgethetett. Persze az egyik szeme mindig rajtam, hogy mikor kell ugrania, ha éppen rossz irányba tartottam. Este 7-re értünk haza, és még belefért egy kis játék otthon aztán mentem pancsizni és vacsizni.


Vasárnap a Mamáék voltak nálunk egész nap. Délelőtt és délután is sokat játszottunk, nevettünk, ettünk, ittunk, fagyiztunk. Egyszóval nagyon jól sikerült ez a nap is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése