2009. augusztus 7., péntek

Sok-sok játszóterezés


Hétfőn nem történt semmi különös. Reggel elvittük a Mátét az oviba, majd bevásároltunk. Anya főzött, takaritott majd haza hoztuk a Mátét. Aludtunk egy nagyot és vártuk a bácsit aki leolvasta a gázórát. Szerencsére korán megjött, így miután elment felöltöztünk és irány a játszótér.


Kedden délelött a szokásos ütemben telt, majd délután mikor felébredtünk a Mátéval Anya bepakolt a babakocsi aljába mindenfélét é útnak indultunk. Az úti cél a Károlyi kert volt ott találkoztunk a Kerianyuval. Nagyon szép játszótér és park. A Máté élvezte, de sajnos én nem igazán. Azt hiszem mostanában egy kicsit sok nekem az, hogy egész délután lekötözve ülök a babakocsiba. Szeretnék én is menni és felfedezni a nagyvilágot, mint a tesó. Anya már sokat agyalt rajta, hogy belemerjen e rakni a homokozóba, de fél, hogy sok homokt megennék.


Szerdán délelött Anya már nem bírta és lefeküdt mikor én elaludtam 8-kor és szerencsére 10-ig aludtam, így kipihenten és jókedvűen telt a napunk. Délután találkoztunk a Giniékkel és játszottunk velük egy jót. Nagyon jó kis szobája van, próbáltam minnél több dolgot felfedezni, egészen addig míg el nem álmosodtam. Sajnos este történt egy kis baj, mert a Máté fellökött mikor ültem. Jó nagyot koppant a fejem és persze mind a ketten sírtunk. Én azért mert fájt a Máté pedig azért, mert Anya leszídta.


Csütörötkön rohangálós délutánunkvolt, de végülis minenhol ott voltunk egy kicsit és jól éreztük magunkat. Miután felébredtünk elmentünk a Dédimamáékhoz akik fincsi gorrfival vártak minket. Majd átmentünk az uncsitesókhoz ahol játszottunk egy jót. De azt nem mondhatom, hogy sokat, mert mind két helyen csak 1-1 órát voltunk. Aztán mentünk haza és így is majdnem fél 8 volt mire haza értünk.


Pénteken délelőtt elmentünk Anyával az Auchanba tápszerért és pelusért. Anya vett megint egy új tápszert hátha végig alszom az éjszakát. Pár hete megint felkelek hajnali 2 körül. Enni nem eszem csak Anya tologat egy kicsit (10-15 perc) a babakocsiba és már megyek is vissza a kiságyba és alszom reggel 6-ig. Most a Beba után kipróbáljuk a Mildibé esti tápszerét hátha bevállik. Aztán elmentünk egy nénihez aki kiárusitást tartott babaruhákból és minden 400 Ft volt. Anya vett egy halász és egy melegitő nacit nekem. Délután a játszóra mentünk és ismerősökkel futottunk össze. Így mindenkinek kellemesen telt a délután. Én aludtam egy nagyot a játszón, a Máté sok gyerekkel játszott, Anya pedig beszélgetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése