2009. augusztus 7., péntek

Hétvége


Szombaton itthon voltunk. Délelőtt játszottunk és pihiztünk, aztán mikor mi lepihiztünk a Mátéval akkor Anyáék neki láttak megcsinálni a vacsit, mert estére vendégeket vártunk. Anya volt kolléganői és a párjaik jöttek lel hozzánk látogatóban. 4 hetesen láttak utoljára azóta pedig azért megváltoztam egy kissé! Hortobágyi palacsinta és vargabéles volt a menü. Nagyon élveztem a nyüzsgést és, hogy valaki mindig fogta a popomat. Fürdés előtt volt egy kis sírás, majd vacsinál is, de egyébként nagyon barátságos kistündér voltam. Persze a Máté megint hozta a formáját, jött-ment, dumált, produkálta magát és aranyos szófogadó fiúként viselkedet. Anyáék kicsit kikapcsolódtak és nagyon jól érezték magukat. A Máté este fél 10-kor ment csak aludni és én is 8 után aludtam el, pedig a szokásos időben megfürödtem és vacsiztam.


Vasárnap délelőtt a Máté és Apa leléptek és átmentek az egyik barátunkhoz, mert elromlott a számítógépe és Apa megpróbálta orvosolni a hibát. Mi Anyával itthon voltunk és takarítottunk, főztünk. Délután a Fehér Papáék és a Dédimama jött el hozzánk, vendégségbe. Apáék éppen 1 órakor futottak be, mikor is a Mátéval mentünk aludni. Majd felkeltünk és megebédeltünk aztán már 4 óra is lett és már csengettek is az ajtón. Ismét nagyon szupi volt a hangulat és én is megint voltam itt is, ott is csak a játszószőnyegemen nem. Anya már nem bánja, mert nehéz lebeszélni a rokonokat, barátokat a dajkálásról, de ő és Apa nem tart kézbe, ez a szabály, csak ha okkal sírok, vagy ha a Máté alszik és én pont, akkor óhajtok hisztizni. A Papának nagy örömet okoztam, mert most nem sírtam mikor a kezébe fogott, mert sajnos eddig mindig ez történt és nem tudjuk miért. Pedig szegény olyan nagyon vágyik arra, hogy babusgasson, de most megtört a jég és engedtem. Jövő hétvégén megint megyünk hozzájuk, úgyhogy kényeztetésben lesz részem bőven, mert utánna meg a dédimamáékhoz megyünk és ott lesznek az uncsitesóim is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése