2009. augusztus 7., péntek

8 hónapos lettem


A bútorokba kapaszkodva felállok, de leülni még nem tudok csak lehuppanni
Nagyon gyorsan mászok
Apró dolgokat is ügyesen megfogok
Nagyon élvezem ha magasból leejthetek tárgyakat
Hangom egyre nagyobb hangerőn próbálgatom
Értem a "NEM" szót
Mosolygós, barátságos természetű vagyok
Persze azért nagy hisztik vannak, főleg alvás előtt mikor álmos vagyok
7600 gramm és 71 cm vagyok (azért megjegyezném a bátyám ilyenkor már 1,5 kilóval nehezebb volt)

Napi ritmusom:
6-kor kelés és reggeli (tápszer)
9 körül alvás 1,5 óra
Mikor felébredek valami kis tízórai (gyümölcs, túró rudi, krémtúró)
13-kor ebéd (nagyjából, amit Anyáék esznek)
Majd 1,5 órás alvás
16-kor uzsi (hasonló, mint a tízórai, de volt már vajas kenyér is, amit nagyon szeretek)
17 körül 30 perces alvás
19:30-kor fürdés
20 körül vacsi majd alvás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése