2009. augusztus 6., csütörtök

Hétvége


Szombaton délután vendégségbe voltunk hivatalosak, de még nem volt biztos, hogy eljutunk, mert ha a Máté belázasodik, akkor itthon maradunk. Szerencsére nem kellett lemondani, mert pénteken délelőtt volt utoljára láza, és szombaton is a délutáni alvásból, vidáman és jó kedvűen ébredt. Így szépen felöltözködtünk és elindultunk a Dettiékhez, akiknek a nyáron fog megszületni az első kisbabájuk, aki nagy valószínűséggel kislány. Nagyon finom ebéddel vártak minket, a Fehér Papáék pedig hoztak sütit. Nagyon jól éreztük magunkat. Anya sokat beszélgetett a Dettivel, a Tündével, Apa és Pityu számítógépeztek, Máté és Petra pedig föl lement a galériára. Papa hamar lelépett, mert dolgoznia kellett menni. Én pedig hoztam a kislányos formám és nyügi voltam és csak ölbe volt jó, persze aludni nem akartam. Este fél 8-ra értünk haza. Megvacsiztam és már aludtam is egészen reggel 6-ig. Anya alig akarta elhinni. Majd 7-kor visszaaludtam és csak fél 9-kor ébred Anya arra, hogy beszélgetek az ágyban lévő állatkáimmal.

Vasárnap Apa elment a Dédipapa lakására és kipakolta egy baráttal és a szomszéddal. Addig mi takarítottunk, sütöttünk, főztünk és mostunk. Apa délre ért haza és utána nem sokkal a Mamáék is megérkeztek. Hoztak újságot, színezőt, ecsetet a Máténak, és én is kaptam valamit, amit rágcsálhatok (most az nagyon megy). Az ebéd csodásan finom volt, mindenkinek nagyon ízlett. Majd jött a meglepetés! A fekete Papának szerdán lesz a születésnapja és sütöttünk neki egy fincsi csoki tortát. Nagyon meg volt hatódva, főleg, hogy a Máté vezette ki a konyhába őt. Sajnos én a nagy ünneplést át aludtam, de nem volt baj, mert így egész délután nagyon vidám csacsogó voltam. A mai éjszaka is remekül sikerült. Este 7-kor a szokásos időben megvacsiztam, és csak hajnali fél 5-kor keltem enni. Anya nagyon büszke rám és reméli, hogy ez most már így marad, hiszen ez már a 4. ilyen éjszaka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése