2009. augusztus 7., péntek

Esküvő


Szombaton délelőtt Anya fodrászhoz ment mi pedig itthon maradtunk Apával. Jót játszottunk és nem is volt velünk gond. Majd délbe elmentünk aludni, mert délután esküvőre mentünk. ( Apa bátyja nősül). Én elég gyorsan elaludtam, de a tesó forgolódott ide-oda és majdnem 1 óra volt mire elaludt. Negyed 3-kor pedig mindenképpen indulnunk kellett, mert 3-kor kezdődött a templomi esküvő. Majd utána a hajóra sétáltunk át és ott vártuk az ifjú pár érkezését. Én aludtam egy nagyot a jó levegő, míg a Máté rajzolt és megismerkedett mindenkivel. Anya és Apa pedig dagadó keblekkel állt és fogadta a gratulációkat, hogy milyen szépek vagyunk a tesóval. A vacsora fél 7-kor kezdődött és én is megkóstoltam a levest, hortobágyi palacsintát, sült krumplit és pogácsát. Minden nagyon ízlett. Nagyon jól elvoltunk a Mátéval, de sajnos a szülők vacsora után 8-kor riadót fújtak és elindultunk hazafelé. Majd miután én elaludtam visszamentek és csak hajnali fél 5-re értek haza. Ránk pedig a Mama vigyázott addig.


Vasárnap mi szuperül elvoltunk a Mamával és a nagyon kómás Anyával, aki 1,5 órát aludt csak. Apa délután 2-ig húzta a lóbőrt. Majd elmentek a Mátéval csavarogni, míg mi Anyával rendet raktunk, kitakarítottunk és 30 percet aludtunk. Anyának nem igazán volt elég, de azt monda este 8-ig kibírja aztán ha elaludtunk ő is bedől az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése