2009. augusztus 7., péntek

Ágyneműtartó


Szombat délután Anya barátnője jött át a két gyerkőcével. Mivel az eleven fiúk nem bírtak magukkal ezért inkább lementünk és fociztak egy nagyot. Persze szigorúan mindenki a saját labdájával. Én addig mászkáltam a fűben és tépdestem őket. Anyáék meg tudtak beszélgetni.


Vasárnap délelőtt a Mamáékkal találkoztunk és mentünk csavarogni. Elmentünk az Ázsiába és a Tescoba. Máté kapott új szandit ami fogja a bokáját (ortopédián ezt mondták, ilyenre cseréljük), és kaptunk játékot is. Anya nekem is nézett valamit a névnapomra, de nem talált semmi jót. Elég nyűgi voltam hazafelé, mert, hogy már régen alvásidő lett volna nekem. De mikor Anya kivett a babakocsiból és kézben cipelt akkor már minden jó volt. Otthon aludtunk egy nagyot a tesóval, majd játszottunk egy nagyot a Mamáékkal. Este pedig Anya elkezdett pakolni, mert Apa a jövő héten is szabin lesz és elutazunk Erdőkertesre a Dédimamáékhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése