2009. augusztus 7., péntek

Szülinapozunk tovább


Vasárnap reggel 6 órakor felkeltem, majd reggeliztem és egy pici játék után fél 8-kor ismét álomba szenderültem. Anya is velem tartott Álomországba. Majdnem 9 óra volt mikor felkeltem. Felöltözködtünk és elmentünk az Auchanba, mert ma is születésnapra készülünk. Az egyik kis barátunk hétfőn lesz 8 éves. Hozzájuk megyünk át délután egy kis szülinapozásra. A vásárlást jól bírtam, majd haza jöttünk és én ismét aludni tértem. Anya pakolgatott, netezett és olvasott, Apa pedig pihizet. Majd ismét felöltözködtünk és elindultunk a vendégségbe. Apa egyenesen oda ment, de mi Anyával előbb még találkoztunk a Mamáékkal, hogy átvegyük tőlük a Mátét. Nagyon boldogan mesélte a Máté, hogy járt a Füvészkertben és, hogy milyen jól érezte magát a Mamáéknál. Majd siettünk a Szilviékhez ahol a fiúk (Tomika, Bence) már nagyon várták a Mátét, hogy játszhassanak vele. Persze azért én is próbálkoztam bekapcsolódni a játékba egyszer-egyszer, de néha Anya azt kiabálta jobb, ha onnan most eljövök, mert veszélyes zónában vagyok! (karamboloztak az autók, vonatok stb.) Volt itt is finom torta, amiből meg is ettem egy fél szeletet. Majd fél 7 felé elkezdtem nyügizni, így elindultunk hazafelé. Itthon megfürödtem, vacsiztam és egy kis játék után mentem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése