2009. augusztus 25., kedd

Vasárnap

Próbálom kinyitni, de nem megy!


Sikerült félre lökni a tetőt! A Dédimama felemelte, hogy elvegyem jutalmam!


Vasárnap reggel Anya gyorsan mosott egy adagot és kicsit kitakarított, majd kocsiba ültünk és lementünk Erdőkertesre felköszönteni a Dédimamát, akinek névnapja volt. Fincsi leveskével, lecsós szelettel és sütivel várt minket. Sajnos egész nap a házban és a teraszon kellett lennünk, mert este elég rendesen esett az eső és napközben is többször elkezdett szemerkélni. Ettől függetlenül jó volt. Sokat beszélgettek a felnőttek és mosolyogtak rajta, hogy a Máté és én milyen mókás dolgokat tudunk. A legjobb az volt, mikor a Dédimama kihozta a sütis tálat és én nagy szemekkel elindultam (mászott) felé. Majd felkapaszkodtam az asztal végén és megpróbáltam kinyitni. Mikor sikerült ellöknöm a tetejét nagy volt ám az öröm és meg el is vettem a jutalmam.

1 megjegyzés:

  1. De édes lehettél élőben Anna! :D És milyen jó,hogy ilyen szuperre sikerült a nyaralásotok, az időjárás is kedveskedett és a társaság is jó volt.
    Puszi
    Kristóf és Maja

    VálaszTörlés