2009. augusztus 7., péntek

Balaton - hétfő


Hétfőn reggel fél 8-kor már az autóban ültünk. Az úti cél Balaton Világos volt ahol 4 napot fogunk eltölteni. Mikor leérkeztünk már várt ránk a Dédimama és a Fici. Felfedeztem a kertet (mászva), a Mátéval játszottam és "türelmesen" vártuk, hogy Apa felállítsa a sátrat, ami a "játszóházunk" lesz. Aztán Anyával elmentünk sétálni, mert azt hitte álmos vagyok, de bizony én csak kapkodtam a fejem jobbra - balra, hogy mindent lássak. Addig Apa és a Dédimama megfőzték az ebédet. Majd nehézkesen ugyan, de elaludtunk mind a ketten. Kemény 1 óra alvás után mind a ketten fent is voltunk. amit kivételesen nem annyira bántak Anyáék, mert így vásárlás előtt volt még idő arra, hogy lemenjünk a Balatonra fürdeni. Majd elmentünk Siófokra bevásárolni. Mire visszaértünk már uzsi idő volt, így mindenki lecsücsült és hamizott egy jót. Aztán játszottunk még és élveztük, hogy egész nap kint játszhatunk, én pedig élveztem a fűben való mászást! Az esti rituálé ugyan úgy zajlott, mint itthon, de sajnos az alvás nagyon nehézkesen ment. Sokat tekeregtem ide-oda, de végül 45 perc után álomra hajtottam a fejem és csak reggel 6-kor ébredtem fel a tesóval együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése