2009. augusztus 7., péntek

Játszóterezés és hőség


Hétfőn délelőtt itthon voltunk, majd ebéd és alvás után átmentünk a Fehér Papáékhoz onnan pedig baba nézőbe. 2 hónapos tündérkét látogattunk meg. Vittünk neki rucikat, amiket én már kinőttem és megcsodáltuk, ahogy mosolyog és alszik. Este 7-re értünk haza, mikor egy pici játék után (addig Anya ágyazott, előkészítette a fürdőt és elkészítette a vacsit) mentünk fürdeni és aludni.


Kedden délelőtt átmentünk a Giniékhez és ott voltunk késő délutánig. A Máté már nagyon várta a találkozást, hiszen mióta nincs, ovi nagyon keveset találkoznak. Anyáék is kibeszélgették magukat én meg szépen eljátszottam, majd ebédeltem és szundiztam a nagyokkal. Ők a szobában és meg kint az erkélyen a babakocsiba. Délután jöhetett a pancsizás a medencében, amit mind a hárman nagyon élveztünk. Uzsira fincsi gyümisalátát ettünk majd összeszedelőzködtünk és indulunk haza. Anya jó sok motyóval indult hazafelé, mert kaptunk overálokat és sok-sok őszi rucit (nadrágot, pulcsit, harisnyát). Majd gyorsan kipakoltunk és mentünk a játszótérre. Ismét csak este 7 után érkeztünk haza és egy gyors pancsi és vacsi után mentünk is aludni.


Szerdán délelőtt elmentünk a bankba, mert Anya megint nyert 1-2 dolgot a Vaterán és elutaltuk a néniknek a pénzt, hogy mielőbb megérkezzenek a dolgok. Majd bementünk a közértbe vásárolni aztán irány haza, mert én már nyűgösködtem, mert álmos voltam. Mindössze 45 percet aludtam aztán játszottam Apával (délutános azért volt még itthon) és Mátéval. Fél 12-kor aztán elálmosodtam és aludni mentem, de nem csak én a Máté is. Engem 1 óra múlva felvert a kapucsengő, de Anya visszaaltatott (nem volt egyszerű!!!). A Máté viszont 3 órát aludt és fél 3-kor együtt ébredtünk. Aztán játszottunk, míg Anya megsütötte a muffint utána pedig irány a játszó. Én még szundiztam egy fél órácskát a játszón aztán felfedeztem én is a homokozót stb-t.


Csütörtökön délelőtt itthon voltunk, délután pedig a Tomika, Bence jött át hozzánk és közösen mentünk le a játszótérre. Ott persze összefutottunk a többi barátunkkal is Kevinnel, Linivel, Esztivel, Noellel, Annával, Sárival, Fannival. A nagyok nagyon jót játszottak és ügyesen közösen. Anya észre sem vette, hogy elröppent az idő és már megint 7 óra van, mikor elindultunk hazafelé. Otthon pancsi és vacsi után aludni mentem, ami nem tartott sokáig, mert 10-kor felébredtem sírva és csak Anyáék mellett tudtam visszaaludni. Fél 12-kor visszacsempésztek az ágyamba, majd 5-kor ismét sírva ébredtem, de Anyáék mellett hamar visszaaludtam fél 7-ig!


Pénteken délelőtt itthon, délután pedig rokonlátogatóba voltunk. A Máté elment játszóterezni is, míg én nyüglődtem. Semmi nem volt jó! Sem enni, sem inni, sem ülni, sem állni sem aludni semmit, de semmit nem akartam. Anya eléggé ki van már emiatt és plusz még a pocim is megy már 4-5 napja. Anya a fogamra gondolt ezért nem is vitt le a dr. nénihez, de ha hétfőig nem múlik, akkor lenézünk, mert a fenekem már nagyon csúnya piros és pöttyös.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése