2009. augusztus 7., péntek


Szombaton délelőtt itthon voltunk. Délután a Dédimamához mentünk át, mert felköszöntöttük a születésnapja alkalmából. Nagyon örült, hogy láthatott minket én pedig megmutattam milyen ügyesen és gyorsan gurulok és milyen szépen ülők. A Mátéval sokat rajzoltak, míg én élveztem a gurulást a földön, mert, hogy most már csakis ott vagyok biztonságban, mert mindenhonnan lejövök. Aztán átjött hozzánk a Zsolt a Máté Keriapuja. Otthon játszottunk még egy kicsit aztán mentem pancsizni és vacsizni. Majd Anyáék is leültek vacsorázni aztán a Máté még rosszalkodott egy kicsit majd neki is fürdeni és aludni kellett menni.


Vasárnap egész nap itthon voltunk és élveztük Anya társaságát, mert szinte egész nap velünk játszott, amit aztán délutánra meg is unt. Ez nem szép dolog, de mivel mi reggel 6-kor ébredtünk ez délután 4 óra felé már egy kicsit sok volt neki és kiborult. Én értettem a dolgot és rendes kislány módjára eljátszottam és a Máté is elvonult gyurmázni ügyesen. Így Anya kapott egy félórányi pihit amíg megcsinálhatta a nokedlit a pörihez. Este minden ment a szokásos módon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése