2009. augusztus 10., hétfő

Dédimama, Fehér Papáék, Dávid és Ikea


Szombaton délelőtt átmentünk a Dédimamához és megbeszéltük vele, hogy akkor mikor mennénk le Balcsira és, hogy szeretnénk barátokat is vinni magunkkal. A Szilviékkel mennénk, ahol 2 fiú gyerek van. Majd átmentünk a Fehér Papáékhoz. Utána sietnünk kellett volna haza aludni, mert délután vendégségbe mentünk. Míg mi aludtunk volna Apa az ágyunkat csinálta volna meg és pakolták volna össze a szobánkat. E helyett ott maradtunk a Papáéknál ebédre és ott is aludtunk. Addig Anya hazament váltó ruháért nekünk és bevásároltak a Papával. Mikor felébredtem szépen megebédeltem, fincsi karfiol levest és Anya csak utána érkezett meg. Mikor megláttam „észbe kapcsoltam”, hogy eddig itt sem volt és csak rajta akartam lógni. De aztán mentem játszani a Petrával és a Mátéval, mert időközben ő is felkelt. Majd elindultunk a vendégségbe csak előtte még beugrottunk venni ajándékokat a babának (2 hónapos) és a szülőknek. Nagyon szép helyen laknak és a lakásuk is csodaszép. Van jó kis udvar, amit mi a tesóval be is jártunk és nem is kellett nekünk semmi játék, feltaláltuk magunkat és szépen eljátszottunk. Este fél 8-ra értünk haza, amikor is már csak a pancsi és a vacsi várt ránk.

Vasárnap reggel 9-kor találkozónk volt a Mamáékkal az Ikeába. A Máté bement a játszóházba, míg mi bevásároltunk. Szegény eddig soha nem jutott be, mert mindig rengeteg gyerek volt bent. Vettünk játéktárolókat és lepedőket. Majd Apa is csatlakozott hozzánk. A Máté a Mamáékkal ment villamossal haza, mi pedig kocsival. Beugrottunk a tescoba venni hamit aztán röpültünk haza a szobát csinosítani, mert tegnap ugye nem jött össze. Vettünk egy klassz medencét is Balatonra, ami majdnem 2,5 m hosszú. Délután végre összerakták az én ágyamat is, ami az emeletes alá megy be és a szobát is összepakolták. fél 6 körül elmentek a Mamáék, mi pedig lementünk egy kicsit sétálni, bicajozni. Majd vacsiztunk és megpancsiztunk. Ma este már mindenki a helyén aludt és semmi gond nem volt, reggel fél 7-ig ki sem jöttünk Álomországból.

1 megjegyzés:

  1. Akkor nagyon szuperságosra sikerült az új ágy, és mindketten remek jót aludtatok rajta! De jó. :) Mikor mentek Balcsira? Lesz egy hosszú hétvége ott 20-a körül? Reméljük jó időtök lesz. És milyen jó,hogy ilyen mozgalmasan telnek a napok és te Anna mindenhol tudsz aludni. Nekem tegnap hazafele jövet a tescoból a kocsiban sikerült egy kicsit, de ilyenkor max. 40 perc az alvásom, az a nagyon fáradt periódus. Aztán felkelek arra hogy nem a megszokott ágyban vagyok...
    Puszi

    VálaszTörlés