2009. augusztus 7., péntek

Máté bicajozik


Szombaton reggel Apa munkába indult, ami a Máténak nagyon furi volt, hogy akkor ő miért maradhat itthon és miért nem megy oviba. De persze hamar megbarátkozott a gondolattal, hogy akkor délelőtt Anya megcsinálja a házimunkáját, majd mehetünk a játszótérre. Karácsonyra a Jézuska hozott egy biciklit a Máténak, de eddig még nem igazán próbálta ki, mert mindig azt mondta, hogy nem szeretne biciklizni. Anya ma délelőtt előhozakodott újra a biciklis témával, mire a Máté egyből ellenkezni kezdett. Anya persze nem hagyta, mert tudja szuper jó dolog bringázni. Mondta a Máténak, hogy esetleg lemehetnénk a játszótérre bringával is. A Máté szemmel láthatólag elgondolkodott a dolgon és hamarosan rávágta, hogy OKÉ! Kint a folyóson mentek pár kört, majd mikor a Máé nagyon belejött Anya felajánlotta, hogy kipróbálhatnánk a bicajt az utcán is, hogy eljussunk a játszóra. A Máté nem ellenkezett. Nagyon ügyesen bringázik és kanyarodni is tud. Néha az indulásnál még meg kell adni a kezdő lökést, de ezt leszámítva úgy bicajozik, mintha nem is ma tanulta volna meg! A játszótéren játszott 1 órát, amíg én aludtam majd indulás hazafelé természetesen bicajjal. Otthon még mentünk 2 kört a házkörül, majd fél 12-kor hullafáradtan estünk haza. Na persze én nem, mert én pihiztem. Gyorsan megebédeltünk aztán jött az alvás. Délután Apa korán megérkezett és Anyával pakoltak, szanáltak. A Hétvégén lomtalanítás lesz és szeretnénk végre megszabadulni a sok kacattól.


Vasárnap délelőtt itthon játszottunk. Majd Apa és a Máté elkészítették a sütit (máglyarakás), mert délután eljön hozzánk a Máté Keriapuja és a barátnője a Niki. Ez volt az első találkozásunk vele és azt hiszem elég jól sikerült. A Máté levette a lábáról a dumájával én pedig a tündéri mosolyommal és azzal, hogy lehetett vinni ide-oda a fenekem! Este aztán jött a pancsi, vacsi és alvás. Az éjszakát nem írjuk le, mert katasztrófa volt, de túléltük. Sokszor fent voltam, nyüglődtem, Anya nem is nagyon értette, hogy ez most mi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése