2009. augusztus 6., csütörtök


Hétfőn reggel mentünk az ortopédiára ahol megultrahangoztak és azt mondták nagyon szépen javul a csípőm. A dr. néni szerint már csak 4-6 hát választ el attól, hogy teljesen elhagyjam a kengyelt. Anya nagyon megörült a hírnek és össze- vissza puszilgatott a rendelőbe. Majd egy gyors vásárlás következett aztán irány haza. Otthon Anya megcsinálta a vacsit aztán jött a déli alvás. Miután felkeltünk mentünk a dr. nénihez kontrollra a Mátéval. A Máté már majdnem meggyógyult, picit még piros a torka és néha elég rondán köhög (legtöbbször akkor, ha fut), ezért csak csütörtökön megy oviba. De sajnos én sikeresen elkaptam ezt a nyavalyát a Mátétól és köhögök, szörcsögök. Ismét antibiotikumot kaptam, röpke pár hónapos életem során ez már a második alkalom. délután sokat játszottunk Apával, mert a héten délelőttös, tehát már 4-kor otthon van.


Kedden délelőtt elszaladtunk az Auchanba. Kiváltottuk a gyógyszereket, a tápszert és vásároltunk is egy kicsit. Délután itthon voltunk. Én szinte egész nap aludtam, nagyon nem voltam jól, de szerencsére lázam az nem volt. A Máté egész nap nagyon rossz volt, pedig most kihasználhatta volna azt, hogy én alszom, mert olyankor mindig vele játszanak. A mai napon pedig szinte egész nap kiabáltak vele vagy büntetésbe volt. Sokat beszél vissza Anyáéknak és ezt nagyon nem szeretik és nem is értik, hogy hol rontották el a dolgot. Anya nagyon ki van emiatt. Éjszaka szépen aludtam, de fél 2-kor arra ébredtem, hogy éhes vagyok (amin Anya nem csodálkozott, mert alig ettem napközben). Aztán visszaaludtam egészen fél 7-ig.


Szerdán elugrottunk a szomszéddal egy kicsit körbe nézni a bababoltokba, hogy milyen rucik vannak, de Anya üres kézzel tért ki, mert elképesztő árakkal találkozott. Egyébként sem kell most jelenleg semmi, mert a ruhatáram fel van töltve, de majd kell vennünk egy kabátot tavaszra és farmer nacit, ha végre megszabadulok a kengyeltől. Délután a Giniékkel futunk majd össze aztán itthon játszunk, mert Apa ma is korán jön haza.


Csütörtökön a Máté reggel elment az oviba (már nagyon várta). Majd mi bementünk a boltba vásárolni. Aztán otthon Anya csinált egy gulyáslevest, amíg én szépen eljátszottam a kiságyba, majd a konyhába a babakocsiba folytattam. Délbe mentünk is a Mátéért ahol sajnos azzal a hírrel fogadtak minket, hogy a Máté csúnyán köhög, és nem fújja az orrát. Anya ezen eléggé kiakadt, mert mikor meg kérdezte a Mátét, hogy fújta e ma orrot az oviba azt mondta, hogy nem is kellett. Köhögni viszont köhög és csúnyán. Pénteken megint nem megy, hanem együtt lemegyünk a dr. nénihez. Az ovo néni egyébként kicsit kiakasztotta Anyát, mert mondta, hogy nem jó a téli sapi hanem hozzunk tavaszi sapit. Anya még nem gondolná, hogy vékony sapi kell, mert csalóka még az idő és egyébként is csak 7-8 fok van. Aztán szólt a pulcsi miatt is, hogy vastag, holott a zsákba van vékony és vastag pulcsi is. Már nagyon várjuk vissza a másik ovo nénit, aki beteg, mert akkor minden könnyebb lesz majd. Délután sétáltunk a jó időben, én pedig aludtam egy nagyot, mert, hogy délután csináltam a hisztit.


Pénteken délelőtt lementünk a dr. nénihez, aki megállapította, hogy kezdődő influenzánk van és egy nagyon makacs vírust nyeltünk be. Szerencs viszont, hogy még az elején vagyunk, így ismét felírtak nekünk 1-2 gyógyszert és ettől reménykedik mindenki, hogy hamarosan meggyógyulunk. Kedden megyünk vissza kontrollra, de a Máté a dr. néni tanácsára nem megy a jövő héten sem oviba.


NAGYHÍR! Ma reggel mikor Anya levette rólam a kengyelt 2x is átfordultam hátról hasra!!!!A Máté ezt 5 hónaposan és 19 naposan csinálta meg. Én meg még csak 3 hónapos és 27 napos vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése