2009. augusztus 7., péntek

Hétvége


Hétvégén itthon voltunk. A szombat nyugisan telt négyesben. Na azért ez nem azt jelenti, hogy a Máté minta fiú volt és én is egy angyalka voltam, de azért nem volt rossz nap. Anya kicsit bosszankodott, hogy nem megyünk sehova, de Apa gyorsan rövidre zárta a témát.


Vasárnap Keri találkozó volt. Itt volt a Máté Keriapuja és az én Kerianyum is. Mindenki már délelőtt itt volt és csak késő délután mentek el. Csúcs szuper nap volt. Meg tartottuk az Edina névnapot is. Ebédre Apa csinált rántott sajtot, majd a desszert szalagos fánk volt. Mindenki jól belakmározott belőle csak megint én maradtam ki belőle.Az éjszakák még mindig úgy telnek, hogy felkelek éjfélkor és 4-kor. A dr. néni segítségével most találtunk egy éjszakai tápláló tápszert (novalac NF) ami talán segít, hogy végig aludjam az éjszakát én is és Anya is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése