2009. augusztus 7., péntek

Mozgalmas hét


Hétfőn reggel elvittük a Mátét oviba. Természetesen ő bicajjal ment. Mióta meg tanult bicajozni nem is akar leszállni róla. Nagy viták vannak, ha el akarunk menni valahova BKV-val mert, hogy oda nem hozhatja a Máté a bringáját. Anyának elég a babakocsit és a Mátét lekapni a buszról, villamosról nem hogy még a bicajt is. Majd haza sétáltunk, bementünk a boltba és Anya elkezdett takarítani, mosni stb. Délután a Giniékkel találkoztunk és játszótereztünk.


Kedden délelőtt elmentünk az Auchanba és a "nyuszi" vett nekem egy csőrős itatót. Aminek nem lett sikere, mert úgy elhajítottam a csőrős poharat, mint annak a rendje. Anya próbálkozott egész nap vele, még játszani is odaadta, hogy hátha megbarátkozom vele, de sajna nem így lett. Így egyelőre maradunk a cumisüvegnél.


Szerdán délelőtt elmentünk Anyával a Tescoba és megismerkedtem egy nénivel, aki még nem látott. A Máténak ma van, az utolsó napja az oviba aztán kezdődik a tavaszi szünet. Anya már tervezgeti a programokat, mert tudja, ha itthon maradnánk, akkor a Máté megint csak szófogadatlan lenne, neki meg mindig kiabálnia kellene és szeretné ezt elkerülni 1,5 hétig, amíg tart a szünet. Délután a Giniékkel együtt fodrászhoz mentünk, mert a Máté is pont arra a napra volt beírva hajvágásra. Én még csak távolról szemléltem az eseményeket, illetve aludtam. Majd elkísértük őket egy darabon aztán siettünk haza, mert már Apa is úton volt haza.


Csütörtökön délelőtt a dr. néninél voltunk. 6 hónapos vizsgálaton, illetve méredzkedésen. A dr. néni elégedett a súlyommal és a tudásommal is és nagyon örült a hírnek, hogy végre megváltam a kengyeltől. Délután rokonlátogatásra mentünk és nagyon jól éreztem magam, főleg, hogy van udvar is és ott aludhattam. A Máté a kertben takarított majd jól megérdemeltem befalt egy túró rudit.


Pénteken délelőtt fél 10-kor a Kerianyuval találkoztunk a Nyugatinál és elmentünk a Margitszigetre. Még sose jártam ott, de remek hely. Bár a Máté kicsit elszomorodott, mert nem tudtunk bemenni az állatokhoz, mert zárva volt. De sikerült az őzikéknek répát adnunk, játszótereztünk is sokat szaladgált, fényképeszkedett a Máté. Én is kipróbáltam a libikókát a Kerianyu ölébe és nagyon tetszett. Sok fénykép készült, de mivel én az út nagy részét átaludtam ezért inkább a Mátéról van, így most róla (és a Kerianyuról) rakunk be egy képet. Majd fél 2-re odaértünk a Kerianyu lakására ahol ebédeltünk majd elaludtunk. Délután sétáltunk egy nagyot a Vörösmarty téren majd elindultunk haza. Otthon játszottunk egy kicsit, amíg Anya kissé rendbe szedte a lakást és mosott. Jó kis mozgalmas hetünk volt és most jön 3 Apás nap!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése