2009. augusztus 12., szerda

"Götz baba"



Hétfőn még minden rendben volt. délelőtt itthon voltunk, délután pedig a Szilviék jöttek át és mentünk játszóterezni. A játszótéren hintáztam és másztam minden felé. Majd mikor hazaértünk és Anya kivett a babakocsiból melegnek érzett és sajnos pár pillanat múlva ki derült, hogy lázas vagyok. Az éjszaka nyugisan telt, reggel 6-ig aludtam.


Kedden lementünk a dr. nénihez, de a torkom nem piros és a tüdőm is tiszta. Ha a láz ma is tart, akkor szerdán ismét le kell mennünk és tovább kutakodunk. Reméljük, hamar kiderül mi a baj és meg is gyógyulok, mert hétfőn indulnánk Balatonra. Sajnos egész nap lázas voltam, nagyon keveset eszem. Viszont sokat alszom, és keveset vagyok fent. Mikor fent vagyok piciket mosolygok a Mátén, és tekergek ide-oda az ágyon. A Fehér Papáék jöttek el meglátogatni minket délután, de sajnos velem nem tudtak játszani, mert aludtam, majd Anya ölébe volt jó csücsülni.


Szerdán reggel visszamentünk a dr. nénihez, mert egész nap lázas voltam tegnap és éjjel is 40 fokra kúszott a hőmérő. A kúp levitte, de reggel 7-kor mikor felkeltem akkor is 38 fokos lázam volt. A dr. néni ma sem látott semmi, de azt mondta vigyünk vizelet mintát, és ha ott sem talál semmit, akkor beutal minket a Madarász kórházba egy kivizsgálásra. Ma délután még visszavisszük a vizelet mintát és délután esetleg be is megyünk a kórházba. Anya reméli, hogy nem tartanak bent, és kiderül, hogy nincs, semmi gond csak a három napos lázam van. Máténak is volt és a láz után meg pöttyös lett aztán minden oké volt!


Ma a dr. néni azt mondta a rendelőbe olyan szép vagyok, mint egy Götz baba!

1 megjegyzés:

  1. Jaj te szegény, hogy ez a csúnya láz így kitolt veled! :( Nem is jó ilyenkor semmi csak az alvás és anya. Reméljük a vizeletben sem lesz semmi és már holnap sokkal jobb kedved leszel és a láz is tovaszáll!
    Puszi

    VálaszTörlés