2009. augusztus 6., csütörtök

Újra jönnek a "szürke" hétköznapok


Hétfőn nem ment a Máté oviba, mert még folyt az orra, így velünk jött az ortopédiára. A dr. néni nagyon mg van velem elégedve azt mondta szépen javulgatok. Ismét kaptunk 1 órát, amikor nem kell viselnem a kengyelt. Így már délelőtt és délután is van 1-1 órám + a fürdés. Aztán itthon játszottunk, illetve Anya takarított, mosott és főzött.


Kedden sem ment a Máté oviba és mivel a Gini is otthon maradt, így együtt töltöttük a napot. Reggel 10-kor találkoztunk a boltnál, bevásároltunk majd mentünk a Giniékhez. Nagyon sok szép új játék fogadott minket a szobájába és egész délelőtt ott játszott a Máté és a Gini. Én csendesen figyeltem őket, majd mikor elvesztettem a türelmem, mert már álmos voltam akkor kieresztettem a hangom, de szerencsére nem sokáig, mert sikerült pillanatok alatt álomba szenderülnöm. Anyáék így tudtak végre csevegni, hiszen 2 hete ők sem találkoztak, így volt mit megtárgyalni. Aztán jött a közös ebéd, aminek a végére én is felkeltem és csatlakoztam is (Anya ölébe), mert nem tetszett már az ágyon fekvés. aztán én hamiztam a nagyok meg mentek aludni. Alvás után aztán elindultunk haza, mert Apa is hamarosan haza ér.


Szerdán reggel indultunk nagy csomagokkal az oviba (mindent haza hoztunk a karácsonyi szünetre). A Máté várta is meg nem is. És mint kiderült még sírt is kint az udvaron, hogy ő szeretne haza menni, mert neki hiányzik az Anyukája. Pedig mi sem tétlenkedtünk, itthon hanem elmentünk a Katival tornacipőt venni a Máténak és még egy-két apróságért beugrottunk a DM-be is. Aztán elmentünk a Mátéért, aludtunk és délután eljöttek hozzánk játszani a Giniék. Most tartottuk meg a karácsonyt is. a Máté a favonathoz kapott egy óratornyot, ami alatt átférnek, autók a vonat pedig felmegy magasra. Én pedig kaptam egy csörgőt és pillangós hajcsatot. Anya nagyvágya volt a pillangós hajcsat. A délután nagyon kellemesen telt és a pocakja is megtelt mindenkinek, mert Anya sütött finom muffint. Aztán mikor elmentek akkor jöhetett a pakolás és vacsi pancsi után mentünk az ágyba. Sajnos Apának nem sikerült ilyen jól a nap, mert éjjel ment a fogászatra, hogy csináljanak valamit a fogával, mert megőrül, úgy fáj. Persze a legegyszerűbb megoldást választották és kihúzták, így legalább többet már nem fog fájni.


Csütörtökön délelőtt a Máté elvittük az oviba, majd itthon voltunk és Anya tett-vett én pedig szundiztam egy picit, majd beszélgettem mindennel, ami az ágyamba volt. Már képes vagyok körbe, körbe menni a kiságyba, ha a hátamon fekszem (hason nem is tudok lenni a kengyel miatt). Majd délbe elmentünk a Mátéért aztán haza jöttünk és a Máté aludt egy nagyot, míg én ismét jót beszélgettem és ügyesen eljátszottam egyedül. Délután aztán jól felöltözött mindenki, mert nagyon hideg volt és elindultunk a Kerianyumhoz. Ő vigyázott a Mátéra, míg mi Anyával elmentünk a 6 hetes kontroll vizsgálatra. Én már induláskor elaludtam és nem fogjátok elhinni, de végig aludtam az utat és csak itthon keltem fel, mikor Anya betolta a kocsimat a lakásba. Nagyon nagyot aludtam, hiszen negyed 4-kor indultunk itthonról és fél 7-re értünk haza. Majd jött mindenkinek a vacsi, pancsi és az alvás. Az éjszaka 4 óránként keltem, hogy éhes vagyok pedig az elmúlt 1 hónapban már 7-8 óránként keltem. Anya azt mondja, megemeli a tápszeradagom, (estére mindenképp) mert ezek szerint lehet, hogy már kevés.


Pénteken reggel ismét elvittük a Máté oviba, majd elmentünk a dr. nénihez, hogy nézzen meg, mert kicsit szörcsögök, és ha már ott voltunk meg is mértek, hiszen szombaton már 3 hónapos vagyok. Anya jól érezte kissé beteg vagyok, mert azért szörcsögök, mert le van rakodva az a sok minden, ami még nem távozott a nózimon. Kaptam rá gyógyszert és kúpot reméljük a keddi kontrollon már nem lesz semmi bajom. A súlyom 5660 gramm (az elmúlt 1 hónapban fél kilót híztam) és 60 centi vagyok. Majd találkoztunk a Kerianyuval, mert megnéztünk együtt egy lakást, mert a Kerianyu most albérletbe van és lehet, hogy venne egy lakást (bár a mostani hitel dolgok miatt ez kérdéses). Egy picike, de nagyon barátságos lakás fogadott minket, bár az ára kissé magas. Aztán elmentünk a Mátéért az oviba most pedig itthon vagyunk a jó meleg lakásba és pihizünk. Délutánra Anya nem tervezett semmit csak sok-sok közös játékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése