2009. augusztus 6., csütörtök

Hármasban


A Máté a héten nem megy oviba csak pénteken mikor a farsang lesz. Folyik az orra és köhög, de nem olyan vészes csak Anya nem szeretné, ha valami nagyobb baja lenne, mert esetleg az oviba elkap valamit.


Hétfőn délután lementünk a dr. nénihez, hogy azért nézze meg tényleg csak "komolytalan" betegségről van e szó. Megnyugtattak minket, hogy nem tragikus és meg is kaptuk az igazolást péntekre! Kedden délelőtt itthon játszottunk és gyönyörködtünk a hóesésben. Délután a Giniékkel találkoztunk és hóembert építettek, szánkóztak egy kicsit. Én ez idő alatt aludtam egy jót.


Kedden délelőtt visszavisszük Anya csizmáját, mert elszakadt, majd bevásárolunk a boltba. Itthon Anya főzni fog és a konyhát szeretné kitakarítani (már 1 hete készül rá), mi pedig a Mátéval remélhetőleg hagyjuk Anyát és játszani fogunk. Délután pedig ismét a Giniékkel találkozunk majd.


Átesetem életem első igazi leszidásán is! Mikor tegnap ebédeltem az utolsó előtti falatnál elkezdtem "bugyborékozni" a répával és minden tiszta répa lett. Anya nagyon morcos lett és leszidott. De úgy, hogy én csak meredten néztem rá, hogy ez most mi. Még a szám is nyitva marad a meglepődöttségtől, benne a répával. Csak akkor mosolyodtam el magam mikor a Máté oda jött és leszidott: "ingu-bingu (irgum-burgum) Anna mé bugybózol?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése