2009. augusztus 7., péntek

Erdőkertes - szerda


Szerdán a szokásos időben 6-kor keltünk a tesóval. Anya engem vissza tudott altatni 7-kor, de a Máté nem akart, viszont szép csendbe bebújt Anya mellé és ott pihizet, míg mi aludtunk. 8-kor ébredtem ismét, aztán ismét reggeliztünk egy fincsit, de nem tudtuk megvárni a Dédiéket, mert bizony az én hasam már korgott és ennek hangot is adtam. A pancsizás most elmaradt, mert reggelre mind a kettőnk orra folyt (ez is csak velünk eshet meg, hogy 36 fokba megfázunk!), így a medence le lett engedve. A Máté hamar talált magának elfoglaltságot. Amikor nem az orrát fújta akkor bográcsban főzött, mint tegnap Apa a lecsót. Én már nem találtam fel magam ilyen jól, sajnos egész nap nyűgösködtem és semmi nem volt jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése