2009. augusztus 31., hétfő

Alma koncert, Ikea


Szombaton reggel Apa nagyon korán elment dolgozni, mi pedig követve példáját korán felkeltünk. Máté 5:45-kor én pedig 6:15-kor. Egy kicsit Anya hagyott minket játszani, majd megreggeliztünk mindannyian. Aztán Anya mosott és mikor lejárt a gép és én is felkeltem (mert, hogy 8-kor visszaaludtam) elindultunk Alma koncertre. 11 gyerkőc, 5 Anyuka és 1 Apuka indult neki a mókának. Én babakocsi nélkül mentem, mert hazafelé kisvonattal szerettünk volna jönni és ez így egyszerűbb volt. Nekem pedig kényelmesebb és jobb, mert így 2 órán át Anyán lóghattam. Persze néha-néha azért megfordultam más kezében is. A kisvonatra elég sokat vártunk, de megérte, mert nekünk, gyerekeknek nagyon tetszett. Otthon lefeküdtünk aludni, majd ébredés után jött az ebéd (a nyáron teljesen átszoktak a délután ebédre, hogy miért ezt nem tudom????) és indultunk is az Ikeába Apával, aki idő közben haza jött a munkából. Kaptam paplant és párnát, de sajnos huzatot nem vettünk rá, mert Anya olyat szeretett volna, mint amilyen a Máténak is van, de sajnos az már megszűnt. Anya úgy döntött, hogy akkor vesz inkább anyagot és megvarrjuk mi a huzatot. Este vacsoraidőre értünk haza, majd mentünk pancsizni és aludni.

1 megjegyzés:

  1. A kisvonatokat Kristóf is nagyon szereti! És milyen volt a koncert? Élveztétek?
    Puszi
    Maja és Kristóf

    VálaszTörlés