2009. augusztus 7., péntek

Ismét a játszótéré volt a főszerep


Hétfőn Máté ment oviba, mi itthon tettük a dolgunkat. Délután visszavittük a Mátét a fogorvoshoz, majd irány a játszótér este fél 7-ig! Szuper volt nagyon élveztem és sok kis pajtásunk lent volt. A homokozóba szuperül elmászkálok ide- oda és már cumi sem kell a számba, mert nagyon ritkán kapok be homokot, kavicsot vagy bármi mást. Persze a homokozó játékokat, azért ha lehet, és Anya nem veszi, észre akkor azért megnyaldosom.


Kedden délelőtt ismét itthon voltunk, míg a Máté oviba volt, majd délután ismét mentünk a játszóra. Ismét csak fél 7 körül értünk haza, mert 7-kor vacsi (nem nekem!), majd fél 8-kor megyek fürcsizni. 8-kor ÉN vacsizom, majd indul a Máté fürdeni és aztán alszunk mind a ketten fél 9 körül!


Szerdán délelőtt itthon voltunk. Délután a dr. nénihez mentünk le, mert be voltam írva ellenőrzésre, hogy növögettek e és minden a legnagyobb rendben van e. Szerencsére minden oké, bár a mérlegen ülést nehezen tűröm és kieresztettem a hangom rendesen! A vége mindennek az lett, hogy visszajött a paradicsomos burgonya egy része a csinos ruhámra. Kora délután otthon játszottunk egy kicsit, majd meguzsiztunk a tesóval. Majd én bealudtam a babakocsiba és mire Anya összekészülődött, elpakolt már fent is voltam (30 perc) és mehettünk is a játszóra.


Csütörötökön reggel miután bevittük a Mátét az oviba a Gini anyukájával a Katival találkoztunk és elöltöttünk együtt pár órát. Megkaptam tőlük a „nyári kollekcióm (Gini volt ruhá), nem mintha eddig nem lett volna egy rakat ruhám. Anyáék végre tudak egy kicsit beszélgetni is. Nagyon hiányzik nekik az elmúlt három én, hiszen akkor szinte minden nap találkoztak egymással. Most meg jó ha hetente 1-2 alkalommal összefutnak az oviba és hoszabb beszélgetésre kb. 2 hetente 1x van lehetőségük! Én szépen eljátszottam a Gini szobájába amíg Anyáék az új ruháimat válogatták össze. Persze mondanom sem kell tömött babakocsival mentünk haza és Anya első dolga az volt, hogy mosógépbe dobta a holmikat, hogy mielőbb belebújtathasson engem. Délután elmentünk egy cukrászdába, majd otthon játszottunk.


Pénteken délelőtt semmi extra. Délután a Dédimamáék jöttek át és a Mamáék. Kaptunk finom, almát és túrórudit (amiből én még sose kaptam!).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése