2009. augusztus 7., péntek

Erdőkertes - hétfő


Ribozli tolvaj


Hétfőn reggel elpakoltuk a maradék holmit is és már indultunk is Erdőkertesre csak előtte még beugrottunk az Auchanba venni ezt-azt. A Dédiék már nagyon vártak minket és mi vártuk már, hogy oda érjünk és pihenjünk és egész nap kint legyünk a szabadba. Amint megérkeztünk átöltöztünk játszós ruhába és már mehettünk is felfedezni a kertet. Én azért élveztem, mert most voltam itt először, a Máté meg, azért mert már ismerte a helyszínt és tudta mi hol van és ment is a játékaiért egyedül. Én nagyon tüzetesen megnéztem mindent, de amint Anya ellépett mellőlem már engedtem is ki a hangom. Egy kissé Anyafüggő vagyok! Egész nap kint játszottunk és én a nagy diófa hűs árnyékába aludtam délben. Este ugyan úgy, mint itthon pancsiztunk vacsiztunk és mentünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése