2009. augusztus 6., csütörtök

Máté nagy napja


A hétfői nap nagy nap volt a Máté és persze Anya életében is. Ugyanis ez volt az első, hogy a Máté bent aludt az oviba. Anya nagyon várta már, hogy végre nyugi legyen délután 3-ig, de aztán hétfőn rájött, hogy bizony a Máté nélkül nem is jó. Az idő elég lassan ment, Anya meg már tűkön ült, hogy végre mehessen a kis csibészért. Én délben csináltam egy órás hisztit, nem tudni miért. De aztán lenyugodtam és akkor jó ízűen megettem, amit Anya főzött nekem (répa és burgonya). Majd jött egy kiadós alvás 2 órán keresztül. Anya le is lépett nélkülem és egyedül ment a Mátéért és a Giniért. Persze ahogy kilépett fent voltam és hisztiztem egy kicsit Apának is. Sajnos Anya arra ment be az oviba, hogy a Máté pityereg. Az ovo néni szerint azért, mert nem akart itt aludni, holott azt mondta, hogy szó nélkül ebéd után ment és átöltözött pizsibe és elsők között aludt el. De Anya a Mátétól kitudakolta a sírás igazi okát. A baj az volt, hogy mikor felkelt akkor sötét volt és megijedt, mert itthon nincsen sötétítő függöny vagy roló, vagy bármi, amitől sötét lenne. De azt mondta, hogy jó volt bent aludni és szerencsére a Gini mellé tették az ágyát, ami azért nagyon jó volt. Délután itt volt a Gini és jót játszott a Mátéval. Majd mikor elment akkor megvacsiztunk, játszottunk és már el is érkeztünk a fürdéshez, alváshoz. Sajnos éjszakánként megint felkelek éjfélkor is enni, pedig Anya már reménykedett, hogy hamarosan végig alszom az éjszakát és csak 4-5 felé ébredek fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése