2009. augusztus 7., péntek

Városliget


Szombaton délelőtt itthon voltunk. Délután viszont felkerekedtünk és elmentünk Veresegyházára a Medve parkba! Nagyon jó volt a friss levegőn és csodálkoztam a nagy macikon és farkasokon, ahogy ide-oda mászkáltak. A Máté nagyon élvezte azt sem tudta hova szaladjon, hogy le ne maradjon egyikről se. Majd beültünk egy cukrászdába és fagyiztunk egy nagyot, én is kaptam egy tölcsért, amit meg is ettem!


Vasárnap délelőtt elmentünk a Városligetbe sétálni, játszóterezni a Kerianyummal. Aludtam, hintáztam és kacsákat nézegettem, míg a Máté a játszótéren játszott. Majd elindultunk hazafelé, hogy ebédre és alvásra hazaérjünk. A buszon találkoztunk a Máté Keriapujával, aki hozzánk jött ki. A délután otthoni játékkal telt majd késő délután még egy kis séta és a Máténak egy bicajozás is belefért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése