2009. augusztus 7., péntek

Szervezkedés a Mama szülinapjára


Hétfőn és kedden itthon voltunk, mert sajnos szinte egész nap esett az eső és hűvös is volt.


Szerdán mivel nem esett és az idő is enyhült, így kimerészkedtünk. Elmentünk megkérdezni, hogy mikor kell beíratni engem a bölcsibe ha 2010-be (2 évesen) szeretnék menni. Vagyis ez butaság, hogy szeretnék, mert Anya nagyon- nagyon nem szeretne bölcsibe adni, de sajnos muszáj lesz, mert a gyesből képtelenség kijönni. Anya azért titkon reméli, hogy történik addig valami csoda (otthoni munka, vagy bármi más) és nem kell mennem bölcsibe és én is itthon maradhatok 3 évig, mint a tesó. Szóval a lényeg, hogy július 8-án kell beadni az igényünket és jövő júniusban tudjuk meg a végeredményt. Ha felvételt nyertem, akkor Anyának nagyon gyorsan kell találnia egy állást, mert szeptember 1-én csak úgy indulhatok a bölcsibe ha Anya bemutatja a munkáltatói igazolását. Azért ez jól ki van találva. Mégis, hogy találjon Anya addig állást (megszűnt a régi helye) amíg én otthon vagyok????? Délután játszótereztünk és találkoztunk a régi barátokkal is. Az egyik játszótéri kis barátunknak, az Esztinek időközben megszületett a kistesója így őt is megcsodáltuk. Este Apával játszottunk, majd vacsiztunk és mentünk pancsizni, aludni. Mindenkinek jót tett, hogy ma sokat tudtunk a levegőn lenni, mert én sem nyűgiztem és a Máté is nagyon jól viselkedett egész nap, Anya pedig nem vitázott velünk.


Csütörtökön délelőtt ismét esett az eső. Itthon voltunk és vártuk, hogy elálljon. Persze addig sem unatkoztunk, mert Anya mosogatott majd játszottunk egy nagyot közösen. Majd mikor elállt lementünk a gyógyszertárba és a boltba vásárolni. Ma fincsi meggyleves lesz és goffri. 11 óra után megérkeztek a Dédimamáék, akik hoztak 1-2 dolgot szombatra, mert nagy buli van készülődve! A Mama 50 éves lesz!!!!!! Persze nekünk is hoztak fincsi őszibarackot és banánt. A Dédimama (77 éves) olyan jól volt, hogy leült hozzánk a szőnyegre játszani egy kicsit és négykézláb mászott velem a szőnyegen. Ilyet még sosem csinált, de azt mondta most nagyon jól érezte magát, mert a gyógyszerét nem rég vette be és ilyenkor bármire képes. Majd megebédeltünk és lefeküdtünk aludni. Délután elmentünk egy lufi boltba ahol körbe néztünk dekoráció ügyileg. Majd fagyiztunk (én tölcséreztem) és mentünk a játszóra ahol az Esztiék már vártak minket. Aztán haza mentünk vacsizni és játszani Apával.


Pénteken nagyon korán kezdődött a napunk, fél 8-kor már úton voltunk! Bementünk a Fekete Papához (Mama párja), hogy szóljunk neki nem Erdőkertesen lesz a szülinapi buli, hanem nálunk és oda kéne jönnie 1-2 felé. A Mama olyan 3 óra felé fog megérkezni, mert Anya fogja riasztani, hogy S.O.S. ki kell jönnie, vigyázni ránk. A Mama meg nem fog semmit kérdezni, hanem csapot-papot otthagyva rohan majd ki hozzánk. Addigra pedig már mindenki itt lesz és majd boldogan köszöntjük őt a születésnapja alkalmából! Reméljük jól sikerül majd. Miután haza értünk ebédeltünk és mentünk aludni. Délután játszottunk, és Apáztunk, mert ma elmegy legénybúcsúra és csak holnap délelőtt jön haza. Este mikor elállt az eső és kellemes enyhe idő volt lementünk egy kicsit sétálni/bicajozni. Összefutottunk 1-2 ismerőssel is, így majdnem 8 óra volt mire haza keveredtünk. Gyorsan fürödtünk a Mátéval, majd én megvacsiztam és most már Álomország kapujában járunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése