2009. augusztus 7., péntek

Homok


Hétfőn reggel a szokásosnál később keltünk a Mátéval, ami Anya kifejezetten örült, mert nem érezte magát valami fényesen. Elkapta tőlünk a takonykort. Fél 8-kor ébredtünk, úgyhogy csipkednünk kellett magunkat, hogy 8-ig beérjünk az oviba. Miután a Mátét bent hagytuk az oviba elmentünk Anyával megnézni egy állást, de sajna nem volt jó, majd beugrottunk a Mamához. Aztán meg már annyi volt az idő, hogy mehettünk is a Mátéért az oviba. Délután aztán mikor mind a ketten felkeltünk öltözködtünk és indultunk a játszótérre. Anya, míg mi aludtunk megcsinálta a vacsit és rendet pakolt. Mikor pont indultunk Apa hazaért, de azt mondta ő nem jön, menjünk csak nyugodtan nélküle. Amúgy sem nagy játszóterezős, Anya meg szeret beszélgetni az ismerős anyukákkal, míg mi játszunk. Ma ÉN is kipróbálhattam a homokozót. Anya biztonsági okokból (hogy ne egye meg a homokot, illetve ne vegyen a szájába köveket, homokozó dolgokat) a cumit a számba rakta, aminek én kifejezetten örültem, mert mostanában nem tudok nélküle létezni. Nagyon tetszett és csodálkoztam amint a homok átfolyt az ujjaim között és a kavicsokat is nagyon megnéztem. A játszón pedig sokan csodálkoztak, hogy milyen kicsi vagyok és már, hogy csücsülök! Este6-ra értünk haza és egy kis játék után jött a szokásos esti rituálé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése