2009. augusztus 7., péntek

7 hónapos lettem


Mászó pózban először nyuszi ként ugráltam, de most már rájöttem a mászás technikájára
Gyorsan haladok, főleg ha a kábeleket észrevem
Magamtól felülök
Mindkét kezemmel fogok és nyúlok a tárgyak után
Játékaimat elkezdtem dobálni
Válogatok, hogy mivel játszak
A kedvencem az ami gumiból van
Már meg tudom különböztetni az idegeneket, de nem fél tőlük
Visszamosolygok ha rámosolyognak
Kifejezem az akaratom
Állandó figyelmet harcolok ki magamnak
Próbálkozom a csőrős pohárral
Szívószállal szépen iszom
Fogam még mindig nincs
Étvágyam nem nagy, a tápszer adagot pl. vissza kellett venni 200ml-ról 170ml-re!
Nem is híztam ebben a hónapban csak 200 grammot a múlt hónaphoz képest
Vidám természetű vagyok
Az elalvás nehezen megy
Az éjszakát átalszom (este 8-tól reggel 5-6-ig)
7200 gramm és 70 cm vagyok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése