2009. augusztus 6., csütörtök

Hétvége


A hétvégének úgy indultunk neki, hogy csendesen itthon fog zajlani négyesben. Aztán szombat délelőtt jött a telefon, hogy a fehér Papa erre felé dolgozik, és ha nem zavar, akkor felugrana minket megnézni, persze Anya rögtön igent mondott, mi pedig örültünk neki. Kaptunk nagy puszikat a fejünk búbjára és szoros öleléseket, na meg persze sok-sok dicséretet. Majd az újabb ötlet! Délután menjünk el és cseréljük vissza a Máté tornacipőjét, mert kicsi lett aztán menjünk el a fehér Papáékhoz, fincsi káposztát enni. Így meg is volt a szombati program és csak fürdésre és alvásra értünk haza. Szombaton napközben pedig jöttek az újabb telefonhívások, hogy délelőtt meglátogatna minket Apa Nagybátyja, délután pedig a Máté Keriapuja jönne át.


A vasárnap is szuperül telt, mert közben még a fehér Papáék is beugrottak, mert tegnap a Máté papucsát elhagytuk az utcán és ők megtalálták. Főztünk finomságokat és Apa készített máglyarakást is. Egy jó nagy tepsivel csináltunk és mind el is fogyott, tehát biztosan fincsi volt, már nagyon várom, hogy én is kapjak ezekből a finomságokból. Anya azzal biztat, hogy már csak 1 hónap és elkezdjük az almát, burgonyát, répát stb. és hamarosan én is ehetem a finom házi kosztot. Egy kis bibi a vasárnapi idilbe: délután fél 5-kor hamiztam aztán játszottam, nevetgéltem, forogtam körbe- körbe. Aztán fél 7-kor eltörött a mécses, mert elálmosodtam. Anya bármit csinált én csak üvöltöttem tovább. Végső megoldásként babakocsiba kerültem és mentünk a folyosóra. kb. 5 perc tologatás után 19-kor már aludtam is. Apáék felváltva jöttek nézni, hogy szuszogok e még, mert bizony én jól bealudtam és csak hajnali 1-kor keltem fel. 8 és fél órát bírtam ki hami nélkül, EZ REKORD!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése