2009. augusztus 7., péntek

Új autósülés


Szombaton délelőtt vásárolgattunk és Anyáék nekem keresték az ajándékom. Kapok én is egy műanyag széket, mert mindig a tesójéba szeretnék bele ülni, ő pedig néha irigy és nem engedi. A 3. helyen sikerült ugyan olyat kapni csak természetesen nem kék, hanem sárga színű az enyém. Majd haza mentünk ebédelni és aludni. délután pedig siettünk egy barátunkhoz, mert 30 éves és a felesége meglepetés bulit tartott neki. Sajnos nem mindenki érkezett meg a megbeszélt időpontba, így nem volt teljesen meglepetés, de a hangulat jó volt és szép ajándékokat kapott. Este fél 8 után jöttünk el, mert akkor már kezdtem nyügizni. Kaptam egy új autósülést is, mert bizony a babyhordozóba már nagyon kényelmetlen, mert nem tudom kinyújtani a lábam. Anya barátnőjének a kisfiáé volt, de ő már 4 éves múlt és neki is kicsi, így örököltem meg én. Anya este ki is mosta a huzatot és másnap ki is próbálhattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése