2009. augusztus 7., péntek

A Mama születésnapja


A Mama középen, jobbra a testvére, balra pedig az Anyukája!


Szombat reggel furcsa volt, hogy mikor Anya átvitt magához Apa helyét üresen találtam (legénybúcsún volt,) de nem sokat teketóriáztam, befészkeltem magam Apa helyére és megittam a reggeli tápszerem. Majd felébredt a Máté és ő is követelte a reggelijét. Aztán elindult a napunk. Gyorsan mindenki átöltözött, majd Anya mindenfélét épített nekünk és kipakolt játékokat, hogy lekössük magunkat, amíg ő elkezdte a délutáni előkészületeket. Apa nagyon rendes volt, megbeszélték Anyával, hogy siet haza, hogy segítsen ő is díszíteni a hiányzó dolgokat még megvenni, főzni, pakolni stb. Ígéretéhez híven időben (reggel 9-10 között volt megbeszélve) otthon is volt. Mi nagyon megörültünk mikor megláttuk Apát már a folyosón vártuk mikor érkezik meg. Majd el lettünk küldve aludni, amit én nagy örömmel fogadtam, de a Máté már kevésbé volt lelkes. Mire felkeltünk lufik és Happy Birthday-s díszek lógtak minden honnan. Az asztalok megpakolva minden finomsággal, amiből ma ÉN is enni fogok. A vendégek időben megérkeztek, így mikor a Mama hozzánk ért már mindenki a nappaliba volt csendbe. Mama megkérdezte miért van csukva a nappali ajtaja, mire Anya azt válaszolta, hogy azért mert a Máté ott aludt el, de még alszik. Erre a Máté kikiabált, hogy "Mama már fent vagyok". A Mama kinyitotta az ajtót és felcsendült a Boldog születésnapot dal (Halász Judit) és mindenki hangosan Boldog születésnapot kívánt, élen a tesómmal! A Mama elérzékenyült és nagyon boldog volt. Majd jött a köszöntés és végre neki ülhettünk enni. Majd szépen elkezdtek szállingózni a vendégek, míg végül már csak mi maradtunk és a Mamáék. Akkor jött az igazi meglepetés, mert a Máté összecsomagolhatott és ott aludhatott a Mamáéknál. Én pedig parányi életemben először EGYEDÜL aludtam a szobában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése