2009. augusztus 7., péntek

Jövés -menés


Hétfőn reggel ismét az ortopédiára mentünk miután a Mátét beadtuk az oviba. Csináltak ultrahangot, röntgent és a dr. néni azt mondta, hogy sajna még most sem veszik le rólam a kengyelt. De azt biztosra mondja, hogy március 30-án végleg elhagyhatom! Délután a szokásos időben mentünk a Mátéért, de sajnos megint úgy fogadott minket az ovo néni, hogy bizony a Máté sírt. Nagyon nem megy ez az ott alvás. Így meghoztuk a döntést, hogy akkor ebéd után jön haza mindig a Máté. Szeptembertől pedig megpróbáljuk újra.


Kedden délután mivel Apa korán itthon volt, így elmentünk az Auchanba. A Máténak kellett cipő és mindkettőnknek új tavaszi sapi. Cipő volt (bár nem túl nagy választék), de sapi sajnos nem, pedig már jó lenne, mert 10 fokban mégsem hordhatunk téli sapit!


Szerdán délelőtt csavarogtunk Anyával hátha kapunk valahol végre sapit, de sajnos ma sem jártunk sikerrel. Délután viszont a szomszéddal mentünk le sétálni egyet, mert nem esett az eső és láss csodát! Az egyik boltba talált Anya nekem is és a Máténak is sapit tavaszra.


Csütörtökön este a Fehér Papa látogatott meg minket, bár én már nem voltam a legjobb kedvemben, mert késő volt és már mentem volna pancsizni és hamizni, de azért mosolyogtam, beszélgettem.


Pénteken délelőtt ismét csavargunk, elintézünk ezt-, azt. De most hármasban, mert a Máténak (Anya engedélyezte) hosszú hétvégje lesz és nem ment ma oviba. Délután pedig a Kriszti jön át hozzánk egy kicsit babázni és beszélgetni Anyáékkal, már ha engedjük majd őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése