2009. augusztus 7., péntek

Én és a béka királyom


Hétfőn délelőtt itthon voltunk, majd miután felébredtünk lementünk a Dr. nénihez, mert a Máté egyre csúnyábban köhögőt és olyan kis nyomott volt. Mint kiderült volt rá oka, mert skarlát gyanús tünetek voltak a nyelvén. Hajlatokban piros foltok, grízes tapintású bőr vagy magas láz nem volt. Antibiotikumot írt fel neki a dr. néni, amitől már másnap sokkal jobban lett. A kedve a régi volt, de az étvágya nem javult, még nálam is kevesebbet evett (pedig én is csak 150 grammokat eszem).


Kedden elrobogtunk pelusért, tápszerért majd itthon voltunk és gyógyulgattunk!


Szerdán délelőtt meglátogattak minket a Fehér Papáék, akikkel sokat játszottunk és persze volt dajkálás is. Majd ebédeltünk és már aludtunk is, így Anyáék még tudtak egy kicsit beszélgetni. Délután itthon voltunk, mert nagyon csúnyán fújt a szél és hideg is volt.


Csütörtökön délelőtt kimentünk a Dédipapához a temetőbe, majd ha már a közelben voltunk, akkor meglátogattuk a testvérét is a Gizi nénit. Nagyon örült nekünk, és finom almás lepénnyel várt minket, amit persze én is megkóstoltam és nagyon fincsi volt. Majd haza mentünk ebédelni és aludni. Előtte még beugrottunk egy turiba és Anya végre talált nekem egy szép kardigánt, meg persze nyárra ismét kaptam 2 nacit és a Máténak is sikerült egy melegítő alsót találnunk, mind ez 800 Ft volt!!!!!!!


Pénteken délelőtt eljött hozzánk a Kerianyu. Játszottunk, míg Anya megcsinálta a vacsorát. Majd ebéd után aludtunk egy nagyot (2 órát), addig Anyáék beszélgettek. Délután Anya és a Máté lementek a dr. nénihez, de a Máté még mindig nem gyógyult meg teljesen, mert most meg a nyirok csomója duzzadt. Így a dr. néni azt mondta, hogy hétfőn újra megnézi addig is szedje az antibiotikumot, és ha akkor minden rendben lesz, akkor mehet az oviba kedden. Dr. néni után mivel az idő gyönyörű volt, lementünk a játszótérre és nem ültünk otthon a lakásba. Nagyon jó volt, én is homokozhattam, majd uzsiztam, aludtam (40 perc) és ismét homokoztam. 6 óra felé elindultunk haza, majd jött egy kis játék majd a pancsi és a vacsi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése