2009. augusztus 7., péntek

Bulizás


Szombaton a Fehér Papáékhoz mentünk, mert a Petra 10. születésnapját tartottuk meg. Nagyon szupi volt. Volt fincsi ebéd és egy nagy torta, amire én is mondhatom, hogy finom volt, mert kaptam belőle egy kis kóstolót. Én ebédre brokkolit ettem sertéshúsival, uzsira pedig őszi és sárgabarackot. Mindenki kényeztetett és kézről kézre jártam, szuper dolog. Csak akkor voltam magamban, mikor elaludtam. Egyszer délben egyszer pedig délután. Sokan voltunk és mindenki tudott mindenkivel beszélgetni és mi a Mátéval nagyon rendes gyerekek voltunk. De este 6-kor mikor Apáék riadót fújtak, hogy akkor indulás haza, na, az nem nagyon tetszett a Máténak, de aztán megbeszéltük vele, hogy még sokat jövünk és hozzánk is majd jönnek tehát nincsen semmi gond.


Vasárnap a Mamáék jöttek el és délelőtt elmentünk az Auchanba, majd aludtunk és délután pedig átjöttek a Szilviék (anya barátnője) a Tomika (8) és a Bence (5) nagyon jól eljátszott a Mátéval. Nem is volt vita, de rendetlenség annál nagyobb. De ez sem volt baj, mert mikor szóltak a szülők, hogy pakolás akkor a két fiú szépen pakolt a Máté meg csak ült és nézte őket. Na meg is lett az eredménye, mert a Bence és a Tomika kapott kinder tojást a Máté meg nem! Volt sírás azt hiszem, de aztán Anya talált még egy-két játékot, ami nem volt a helyén és azt mondta a Máténak, hogy ha azokat elteszi, akkor kap ő is egyet. Összességében azt hiszem egy nagyon szuper hétvégénk volt! És márciusban Anyáék azt mondták, hogy még vár ránk pár mozgalmas nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése