2009. augusztus 7., péntek

Végre alszom éjszaka


Hétfőn minden a szokásos volt. Felkeltünk elvittük a Mátét az oviba, majd itthon Anya tett-vett. Aztán elmentünk a Mátéért, majd jött az ebéd és az alvás. Délután pedig a szomszédba játszottunk.


Kedden délelőtt elmentünk a Corába ahol Anya vett nekem új tápszert. Az is BEBA, de már a 2-s, ami 6 hónapos kórtól van, mert, hogy hamarosan azt is betöltöm, hihetetlen!


Szerdán a délelőtt a szokásos módon telt, majd délután mikor felébredtünk a Mátéval akkor elmentünk ismét az oviba, mert elhoztuk a Ginit is magunkhoz játszani és Anyukája majd ide jön érte, mert már régen találkoztak Anyával és pletyizni akartak egy kicsit. A délután gyerekzsivajtól volt hangos, mert a szomszédból is átjött a Dóri a Kevinnel és a Linettel. Gondolhatjátok mi volt itt! ÖT GYEREK!!!!!!Egyébként most, hogy visszaszoktam a régi tápszerre sokkal jobb az éjszaka! Este fél 8-kor vacsizom és egészen 3-ig alszom (van, hogy tovább is). Akkor felébredek, hamizom és alszom tovább reggel fél 7-ig!


Csütörtökön minden a szokott volt. Reggel ovi, vásárlás. Majd délbe megyünk a Mátéért, alvás aztán játék itthon.


Pénteken a délelőtt a szokásos volt, de a délután teljesen rendhagyó volt (számomra). Életemben először játszótereztem. A Máté már régóta rágja Anya fülét, de sajnos eddig nem tudtunk jönni, mert mindig csúnyán fújt a szél. Ma viszont gyönyörűen sütött a nap és jó meleg volt. A Máté nagyon élvezte, csúszdázott, homokozott és szaladgált. Én kipróbáltam a hintát, ami nem is rossz, majd elaludtam egy fél órácskára. Apa odajött értünk a játszóra, mert ma korán végzett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése