2009. augusztus 24., hétfő

Kedd



Kedden reggel fél 7-kor már minden gyerek és felnőtt fent volt. miután mindenki elment a fürdőbe és felöltözött már majdnem 8 óra volt. Elindultunk a boltba reggelit vásárolni, Anya, Máté, Szilvi, Bence és én. A bolthoz elég sokat kellett sétálni (persze én babakocsival voltam), de a fiúk kitartóak voltak és szépen gyalogoltak. Hazafelé én elaludtam és csak akkor keltem fel mikor már mindenki megreggelizett. Majd játszottunk a kertbe és pancsiztunk a medencébe. Délbe elmentünk aludni, majd mikor mindenki felkelt lementünk fürdeni a Balatonba. Én nem mentem bele, de azért Anya a lábikóm belelógatta. A fiúk nagyon élvezték és az Apukák is jót játszottak, fürödtek. Este bogrács paprikás krumpli készült, amit Apa készített el. Mondanom sem kell nagyon fincsi lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése