2009. augusztus 6., csütörtök

Babapiskóta


Szombaton délelőtt itthon voltunk. Délután vendégségbe mentünk az uncsitesómékhoz ahol megtartottuk az elmaradt Balázs névnapot. Volt sok fincsi süti, amit a Máté végig is kóstolt, volt baconba tekert virsli is abból is bevágott 2 darabot. Én nem kaptam semmiből csak az otthonról hozott almát ehettem meg, de az nagyon jó ízűen tettem meg. Majd este még beugrottunk a Dettiékhez is és aztán irány haza, mert így is fél 9-re értünk haza én pedig már 7-kor vacsizom majd alszom.
A vasárnap nyugisan itthon telt.


Hétfőn pedig a Máté megy oviba (két hét után) és nagy nap lesz ez a számára, mert ott fog aludni és Anyával csak 3-ra megyünk érte.Bár még nagyon-nagyon korai, de a hétvégén Anya már nem bírt velem és a kezembe nyomott egy babapiskótát. Nem igazán ette, de szopogattam és szétkentem magamon a felét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése