2009. augusztus 15., szombat

Kórház

Csütörtökön délután felhívtuk a dr. nénit, hogy ismét magas lázzal ébredtem, így mondjon valamit, hogy mit tegyünk. Ő azt tanácsolta, hogy menjünk be a kórházba. A Mátét átvittük a szomszédba, Anya pedig elkezdett pakolászni, hogy ha bent tartanának, akkor legyen nálunk pár dolog. 17 órára értünk be és miután megvizsgáltak ismét ott tartottunk ahol eddig is, hogy minden rendben van. A vérképem is normális volt. Azt mondták addig nem mehetünk haza, míg vizeletet nem tudunk leadni, hogy megnézzék, azzal mi van. Este 8-kor még mindig nem pisiltem és mivel a dr. néni úgy látta (ezt ő mondta), hogy nagyon gondos Anyukám van, így haza engedett minket, de azt mondta reggel 7-ig legyen egy pisim a laborba! Apa és Máté jöttek értünk és siettünk haza aludni. Mikor este lefekvéskor Anya kicserélte a pelusom, sikerült pisilni, így Apa még este visszament leadni és meg is várta az eredményt. Sajnos pozitív lett, így reggel még egyet be kell vinni, és ha az is pozitív lesz, akkor be kell feküdnöm.

Péntek reggel visszamentünk a kórházba és elküldtek minket a fülészetre is biztos, ami biztos alapon. Az eredmény ott is negatív lett. A vizelet eredményt azt mondták nem kell ott megvárnunk haza mehettünk, de majd Anyának 1 óra felé vissza kell telefonálnia. Otthon egy fél üveg baby ételt sikerült megennem majd mentem aludni. Mikor felébredtem Anya már csomagolt, mert kiderült, hogy a vizeletemben ismét találtak valamit és azt mondták be kell feküdnöm minimum 3 napra. Szegény Anya teljesen ki volt, potyogtak a könnyei miközben pakolt. Hétfőn mentünk volna Balatonra és a Máté már annyira várta. A Máté ismét a szomszédba ment, mi pedig elindultunk a kórházba potyogó könnyekkel. A kórházba mindenki nagyon kedves volt hozzánk és hamar kiderült, hogy mivel egész nap nem voltam lázas így megint van esélyünk arra, hogy még sem kell bent maradnunk. Egy negatív vizelet és mehetünk is haza, ami egyben annyit takar, hogy akkor mehetünk a Balcsira is!!!!! 3,5 óra várakozás után sikerült pisilnem, majd 15 perc várakozás után megérkezett a dr. néni, aki közölte, hogy haza mehetünk és el is utazhatunk, mert bizony semmi bajom. A három napos lázba estem bele csak nekem 5 napig elhúzódott, már szép piros pöttyök / foltok is vannak rajtam. Így Apát ismét riasztottuk, hogy jöjjön értünk, mert még sem kell itt maradnunk a kórházba! 1 hét alatt sikerült 300 grammot fogynom, most tehát 7650 gramm vagyok.

1 megjegyzés:

  1. Te szegény leányka!! Reméljük a Balcsin nagyon-nagyon jól érzitek magatokat és mindenért kárpótol majd. Jól meg szenvedtétek a múlt hetet. :s A fogyással meg ne is törődjetek, megjön az étvágy és elmúlik a láz, onnantól biztos,hogy nem lesz gond a súllyal! Különben sem pici gizda ez a lányka! Tényleg igazi szép göczbaba! :)
    Puszilunk

    VálaszTörlés