2009. augusztus 7., péntek

9 hónapos lettem


Ülök
Mászok
Tárgyakba, emberekbe kapaszkodva felállok
A kúszás abszolút kimaradt kicsiny életemből
Álló helyzetből ügyesen leülök, nem huppanok!!!!!
Eddig nem tudtam mit kezdeni a lábamma ha álltam és fogták a kezem, de szombaton (július 4-én) tettem 3 lépést.
A játékokkal egyedül játszom
a kisautót és labdát próbálom visszatolni / gurítani
Vödörből, ládából előszeretettel és gyorsan pakolok ki
Hangokat utánozok "ba-ba-ba" "ma-ma-ma "ápá-ápá-ápá"
Kiabálok, síkitok0k és ezt nagyon élvezem
Máté ágyára már fel tudok mászni
Öltözködésnél segítek, a pólóba, bodyba dugom a kezem és a pólót leveszem a fejemről (persze én is fogom és húzom)
Van 2 fogacskám
Vidám, nyitott vagyok, de Anya vagy Apa legyen a látókörzetben, mert különben legörbül a szám
Szeretek a tesommal pancsolni a kádba, de a Balaton azért egy kicsit megrémisztett és csak kézben volt jó
Nagyon jó testvérek vagyunk
8.000 gramm és 73 cm vagyok!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése