2009. augusztus 6., csütörtök

3 hónapos lettem


És, hogy miket tudok?
- felfedezitem a kezem, a szeme elé tartom és nézegetem
- fejem most már sem ülő, sem függőleges helyzetben nem inog
- ha a kezemnél fogva ülő helyzetbe húzznak, akkor a fejem megtartjom
- kedvelem a társaságot
- Anya, Apa és a Máté arcát felismerem, de bárkire rámosolygok ha ő is mosolyog
- határozottan látszik rajtam ha jó a kedvem és az is ha nem sokára sírásra görbül a szám
- hangok hallatán én is hangadással és mosolygással válaszolok
- néha valódi magánhangzókat mondok: "e", "a", "o" ezen kivül még megy a "gu", "gr" is

Ami nem megy:
- hason fekve nem tartom felemelve a fejem, de sajnos ez annak köszönhető, hogy kengyel van rajtam és Anya abban az 1 órácskában amit e nélkül tölthetek nem szívesen rak hasra, mert akkor nem tudok semmit csinálni. Háton fekve pedig élvezem azt az 1 órát.
- a tárgyakért nem igazán nyúlok, inkább csak nagy szemekkel nézem és a kezem a mellkasomon összekulcsolom, de ha ott van mellettem és a kezem ügyébe akad akkor megfogom, sőt fel is emelem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése