2009. augusztus 7., péntek

Máté szabad hétvégén


Szombaton délelőtt Apa átment a szomszédba festeni és ott volt egész nap. Néha- néha azért haza ugrott, hogy meglessen minket. Majd 11 körül megérkezett a Kerianyu egy nagy adag banán társaságában. Uzsira ettem is belőle almával, fincsi volt. Mire a déli alvásból felkeltünk már itt volt a Mama és a fekete Papa. Azért jöttek, hogy elvigyék a Mátét magukkal. Miután ők elmentek a Kerianyu még marad és beszélgetett Anyával, majd este ő is elment és hárman maradtunk. Az ágyam kikerült a nappaliba Anyáék mellé, hogy ne maradjak egyedül. Sajnos az éjszaka nem úgy sikerült, ahogy azt Anyáék tervezték, mert sajnos mióta az új tápszert eszem az óta minden nap fent vagyok, hajnali 2-től 3-ig. Éhes nem vagyok, de társaságra vágyom. Anya kicsit már ki van ezen, mert amíg a másik tápit ettem addig is felkeltem, de megettem és már aludtam is tovább. Reggel meg már fél 6-kor kukorékoltam. Hát nem pihentek sokat Anyáék az biztos.


Vasárnap 12-re a fehér Papáékhoz mentünk ebédre, majd az Ikeába vettünk egy asztalt, és persze mi gyerekek is kaptunk ajándékokat. Én kaptam egy békát, ami egy kendő, mert mindig úgy alszom el, hogy pelenkát dörzsölök az arcomhoz és Anya ezt nem akarja, hogy megszokjam. Így most ezzel a béka kendővel alszom, ami egyelőre bejön, mert az óta már 2x aludtam vele. A Máté pedig a favasúthoz kapott vonatokat. Aztán a Dédimamáékhoz mentünk ahol találkoztunk az uncsitesókkal és a Máté is hamarosan befutott a Mamáékkal. Majd mindenki ENGEM KIVÉVE! neki ült a sok finom szendvicsnek és sütinek. Késő este értünk haza, így a fürdés elmaradt. Gyorsan megvacsiztam, majd mentem aludni. A Máté és Apa még összeszerelték az asztalt, majd ők is pancsiztak és lefeküdtek aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése