2009. augusztus 7., péntek

Hétvége


Szombaton itthon voltunk. Délelőtt játszottunk, takarítottunk, majd délután megérkeztek a Mamáék. A Mama itt marad nálunk, mert Anyáék (kb. 2 év után) este elmennek itthonról. Apa tesója tart egy kis összejövetelt régen látott ismerősökkel, barátokkal. Persze szigorúan csak az után indulnak, hogy én lefürödtem, megvacsiztam és álomba szenderülök. A Máté még játszott egy picit a Mamával aztán ő is ment aludni. Az elválás nem ment egyszerűen, mert a Máté elkezdett sírni, hogy Anya ne menjen sehová, hanem inkább maradjon itthon. Aztán kapott egy fényképet a Máté Anyáról és már egy fokkal jobb is lett a helyzet (este az ágyába is berakta a képet).


Vasárnap Anya elég kómásan reggeliztetett meg fél 6-kor., Ami nem is csoda, hiszen fél 3-ra értek haza. Majd szépen visszaaludtam 6-ra és utána nem sokkal felkelt a Máté is. Így Anya 3 órát aludt és ma délután sem fog tudni lepihenni, mert a Papáékhoz megyünk ebédre. 11-re kimentük a Nemzeti Vágtára, de sajnos fél óra után el is indultunk, mert elkezdett esni az eső. Így délben szépen megebédeltünk a Fehér Papáéknál, majd mi gyerekek elmentünk aludni. Közben a Fehér Papa szervezkedett egy kicsit és meghívta a Mamáékat is, hogy legyünk együtt, ha már gyereknap van. Délután a Máté és a Petra játszottak, a felnőttek beszélgettek én meg szinte végig nyüglődtem az egészet. Nem igazán volt jó semmi, csak ha ettem és aludtam, akkor volt nyugi. Este fél 7-re értünk haza így még itthon játszottunk egy kicsit a Mátéval. Semmi hiszti, nyüglődés. Ki érti ezt????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése