2009. augusztus 7., péntek

Mamás, Papás hétvége


A hétvégénk nagyon jól telt. Szombaton délelőtt átmentünk Anya barátnőjének a szüleihez és ott csodált meg mindenki. Közben megbeszélték, hogy délután át jön hozzánk játszani a Bence és a Tomi. Ami azért is jó, mert így legalább a Mama, akik majd délután érkeznek, tud velem játszani. A Máté ugyanis mindig matricaként ragad rá és alig tud velem foglalkozni. A délutáni alvás gyorsra sikerült nekem is és a Máténak is, de hát ki tud, sokáig aludni mikor tudja, hogy ismét ennyi ember lesz itt. Lementünk a Mamáék elé a villamosmegállóba és nagy meglepetésünkre egy villamossal érkeztek a Mamáék és a Bencéék. Délután volt nagy játék és sajnos vita is, mert a Máté nem volt a legszófogadóbb.


Vasárnap a Fehér Papáékhoz mentünk ebédre, majd lepihentünk egy kicsit, ami elég nehézkesen ment most mind a kettőnknek. A jó időnek köszönhetően az egész napot az udvaron töltöttük. A Máté labdázott, aszfaltkrétázott és szaladgált, kiabált, egyszóval kitombolta magát. Én a babakocsiban figyeltem az eseményeket, és sokszor keveset pihiztem. Persze mikor eluntam a babakocsit akkor jött a nyafi és már valakinek a kezében is voltam. Így lehet igazán élvezni az életet. Apa ki is van, hogy Anya jól elrontott, mert sokat vagyok kézbe és állandóan rám kell figyelni, mert ha nem akkor aztán jön a hiszti. Anya azt mondja hamarosan jobb lesz, mert majd elkezdek mászni és akkor megyek után akkor is, ha ő nem akarja. És egyébként is ÉN kislány vagyok és lehetek egy kicsit elkényeztetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése