2009. augusztus 6., csütörtök

Rosszak voltunk


Szombaton délelőtt elmentünk vásárolni, majd ebédre meg érkeztünk a fehér Papáékhoz. Az ebéd nagyon fincsi volt, de én persze már megint nem ettem belőle. Anya azt mondja legyek türelmes, mert már tényleg nem kell sokat várnom, hiszen hamarosan betöltöm a 4. hónapot és akkor jöhet az alma, burgonya, répa stb. A Máténál is így csinálta Anya, úgy hogy nálam sem változtat a dolgokon. A Máté ebéd után elment aludni és csak 3 óra múlva ébred fel. Én közben csináltam egy kisebb hisztit, így Anya sétált egyet velem a jó levegőn. Este 5 órára értünk haza. Otthon játszottunk, majd megérkezett a pizza és mindenki hamizott egy kicsit az én kivételemmel. Aztán jött a pancsi, végre számomra is elérkezett a vacsi és aztán mentem aludni. A Máté is pancsizott, majd lefeküdt aludni.

Vasárnap délelőtt takarítottunk és ebédet főztünk, mert délután vendégek jöttek hozzánk. A menü mézes csirke, hagymás tört burgonya és párolt káposzta. A desszert pedig szalagos fánk baracklekvárral. A vendégek nagyon elégedettek voltak és teli pocakkal távoztak. Én kaptam egy aranyos kantáros pamut nacit és egy vékony pulcsikát. A Máté pedig egy melegítő alsót és egy pandás felsőt. Anyáékkal nem is tudtak túl sokat beszélgetni, mert velünk játszottak egész délután. Este aztán jött a rendrakás és mosogatás. Aztán a szokásos esti rituálé.
Anya és Apa a hétvégén nagyon ki volt miattunk, mert én ismét elkezdtem az alvás előtti sírásokat, a Máté pedig nem fogadott szót, visszabeszélt. Semmilyen büntetés nem használt. Anya vasárnap még sírt is, szegény nagyon ki volt. Ezért meg is "beszéltük" a Mátéval, hogy most pár napig enyhítünk Anyáék bánatán és egy picit jók leszünk. A Máténak Anyáék kinyomtattak mosolygós és szomorú arcokat és mikor szót fogad akkor kap egy mosolygósat, mikor nem akkor egy szomorú arcot. Ezt minden nap kitesszük a hűtőre, hogy mindenki lássa, hogy mennyire jó a Máté. Anyáék nagyon remélik, hogy ez a fajta ösztönzés beválik és legalább pár napig csak mosolygósat akar majd gyűjteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése