2009. augusztus 13., csütörtök

Pisilés


Anya tegnap egész nap azon fáradozott, hogy sikerüljön vizelet mintát levennie tőlem. Mondanom sem kell, hogy reménytelenül, mert olyan idióta módon van kialakítva a zacsi, hogy képtelenség lányoktól levenni a vizelet mintát. A dr. nénivel megállapodtunk délután mikor ismét lementünk, hogy reggelig kapunk haladékot, és ha akkor sem sikerül, akkor kénytelen beutalni minket a kórházba. Sajnos a csoda reggelre sem történt meg, és éjjel ismét 40 fokhoz közelített a lázam (39.7). A nurofen levitte, de ma éjszaka sokszor felsírtam álmomban. Anya este is itatott, mert nem akarta, hogy a végén kiszáradás miatt kerüljek be. Enni szinte semmit nem akarok csak mindenből 2-3 kanállal eszem aztán elkezdtek sírni. Inni viszont sokat iszom! Ma reggel Anya ráültetett a bilire és ott csücsültem 1,5 órát, de semmi. Oda ült mellém, én oda bújtam és addig is szundikáltam. Majd lementünk a dr. nénihez és ott a rendelőbe sikerült pisilnem és kiderült, hogy a vizeletem is negatív. Így most már elég nagy a valószínűsége annak, hogy beleestem a 3 napos lázba! Ha minden jól megy akkor holnap már nem kéne lázasnak lennem és akkor mehetünk a Balatonra hétfőn!
Sajnos a délutáni alvásomból ismét 39 fokos lázzal ébredtem, igy ismét kaptam nurofent és Anya csinált banán turmixot, hogy azt igyam meg, mert semmilyen ételt nem vagyok hajlandó elfogadni. Pedig már sok félét próbált Anya , sőt a szomszéd néni is már hozott át, de az sem volt jó!

1 megjegyzés:

  1. Szegénykém! Tovább folytatódnak a megpróbáltatások. De holnap reggel már biztos, hogy nem fogsz ilyen lázasan ébredni. Nagyon ügyes vagy,hogy sok folyadékot ittál és örülünk,hogy a vizeletminta is negatív volt és nem kellett kórházba menni. Szorítunk és küldjük a gyógypuszikat!

    VálaszTörlés