2009. augusztus 7., péntek

Petra itt alszik


Csütörtökön délelőtt a Fehér Papa elhozta a Petrát (Apa húga, 10éves), mert 2 napig nálunk lesz. Elég fáradt volt, így hamar haza indult, hogy pihenjen. A Petra nagyon várta már, hogy találkozzon velünk és nálunk legyen, de sajnos velem nem tudott játszani, mert csütörtök én nagyon nyűgös voltam és csak Anya kezében volt jó egész nap. Délután mikor felkeltem akkor sem lett jobb a helyzet, de azért elindultunk a játszóra, mert a Máté meg már nagyon várta, hogy találkozzunk a barátainkkal. Csak este fél 8-ra értünk haza. Addigra Apa megcsinálta a vacsit is, így azzal sem kellett bajlódni.


Pénteken már jobb kedvem volt és a sokat játszottunk hárman együtt (Máté, Petra és Én). Délután a játszótéren is jöttem - mentem minden felé. Sokat hintáztam és a csúszdázást is kipróbáltam. Megint csak este értünk haza és egy gyors pancsi és vacsi után már aludtam is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése